090924

Jag är gaaaaalet trött trotts sovmorronen.. och imorgon ska man upp halv sju igen.. nej ursh detta är inte kul. Har iallfall nyss kollat klart på arn - riket vid vägens slut . Den är helt okej men på nåt sätt så fastnade jag i det hela. Nu ska jag ta och fixa mina naglar, dom ser förjävliga ut sen blir det läggdags. Städa får jag göra imorgon vafan, jag verkligen orkar inte just nu! =)

Juste kan ju passa på att säga att orientetingen gick hyffsat bra, vi hade iallafall kul haha. pga haglet var vi däremot genomblöta efteråt , pappsen kom och hämtade mig och fick lite mat på vägen hem så det löste sig. Är glad att jag inte hade träning idag också!

Puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0