090927

Hejhopp alla glad där ute =)
jag sitter här med en kopp te i handen och myser lite lagom mycket. Älsklingen kom nyss förbi och hämtade ett par hörlurar och jag ska strax in i dushen och sen komma igång med pluggandet, ursh.
Ikväll så har jag iallafall träffat Camilla, vi snackade lite och så bara tog det lugnt en sån här söndagskväll. och jag måste bara säga att jag reeedan längtar till nästa fredag. Vill bara att proven ska vara över, men samtidigt vill jag göra grymt bra ifrån mig så ska plugga som en dåre denna vecka. VillVillVill ha bra betyg inga G:n här inte, ska satsa på stort. Iallafall försöka!

Nu ska jag in i dushen vi hörs gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt :)

2009-09-28 @ 19:53:39
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0